Po roční pauze znovu na papíře vyjde v pondělí 30. března časopis Lui Magazín, zaměřený na homosexuální muže. Už od pátku 27. března bude k dispozici v digitální trafice Publero. Nově zacílí na čtenáře nad 30 let, bude mít větší formát (200x270 mm) a pozmění obsah. Celkově bude laděný seriózněji, do luxusu. Cena se mění ze 45 na 95 Kč. Periodicita zůstává dvouměsíční. Vyjde v nákladu 5.000 kusů a bude distribuován prostřednictvím sítě prodejen Relay a společnosti Mediaprint & Kapa Pressegrosso pouze v Praze. Mimo to jej půjde koupit formou předplatného a elektronicky přes zmíněné Publero.
„Důvodem pro obnovení tištěné verze je snaha oslovit homosexuální muže starší třiceti let, pro které je papír stále vyhledávaným mediatypem. Zadavatelům reklamy redakce nabídne mediální prostor v tisku, v internetové verzi magazínu a na jeho profilech na sociálních sítích,“ uvedl šéfredaktor a vydavatel titulu Jakub Starý. Celkový zásah tak má činit až 80.000 čtenářů. Mezi inzerenty dál bude patřit třeba nákupní Metropole Zličín.
Lui na papíře vycházel od roku 2009, původní verze ve formát A5 cílila na mladší čtenáře, přestala vycházet ke konci roku 2013. V průběhu následujícího roku 2014 byl Lui dostupný pouze v elektronické verzi.