Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Generali střídá v hokeji Českou pojišťovnu

Hlavními partnery extraligy jsou Generali a Radegast, generálním je dál Tipsport.

Jana Obermajerová

Jana Obermajerová

Pojišťovna Generali nahrazuje Českou pojišťovnu na pozici hlavního partnera české hokejové extraligy. Generálním partnerem nadále zůstává Tipsport, po němž extraliga nese aktuálně název. Druhým hlavním partnerem extraligy je kromě Generali pivní značka Radegast, která patří do portfolia Plzeňského Prazdroje. 

Výhradním vlastníkem marketingových práv českého hokeje je sportovní agentura BPA sport marketing, kterou od konce letošního února vlastní právě Tipsport. Podrobnosti spolupráce této agentury a pojišťovny Generali by měly být zveřejněny letos v září před startem nového extraligového ročníku. Jak ale pro Médiář už nyní uvedl vedoucí oddělení hokeje BPA sport marketing Petr Nitsche, všechny plochy a práva, která byla dosud spojena s Českou pojišťovnou, se nově spojí se značkou Generali.

„Jsem potěšena, že můžeme pojišťovnu Generali uvítat v hokejové rodině v pozici hlavního partnera soutěže. Věřím, že toto spojení bude úspěšné a dlouhodobé,“ dodala k novému partnerství Jana Obermajerová, ředitelka BPA sport marketing.