Čtvrteční večer patřil v pražském Karlíně slavnostnímu otevření místních kanceláří společnosti Goodbaby, která se zaměřuje na výrobu dětských sedaček, kočárků a podobného zboží. Její čerství představitelé Jan Řežáb (Socialbakers) a Eva Liba (ex Coca-Cola) pozvali řadu vzácných hostí, nechyběli jsme. Přineseme i rozhovor, teď mrkněte, jak Jan skládá golfky.

Get Boost najal Čápovou jako šéfku marketingu

Lenka Čápová přišla z mediálky Adexpres. Má zdůraznit posun v zaměření Get Boostu.

Lenka Čápová

Lenka Čápová

Agentura Get Boost Tomáše Gavlase a Davida Růžičky, zaměřená na marketing prostřednictvím videoserveru YouTube a tvůrců na něm, se rozhodla zvýraznit svou komunikaci. Najala proto marketingovou manažerku. Tou je od září Lenka Čápová, která dřív působila v internetové mediální agentuře Adexpres. Zároveň dělá marketing v neziskové organizaci Loono. V minulosti pomáhala propagovat kulturní aktivity i rychloobrátkové zboží, dělala mimo jiné v Berlíně.

V Get Boostu má zvyšovat povědomí o rozšiřujícím se portfoliu služeb. Cílem agentury je přitom prodat netradiční reklamní kampaně na YouTube s využitím tuzemských youtuberů. V počátcích se přitom působení agentury soustředil jen na management youtuberů, jejich zastupování vůči značkám. Nyní se posunuje ke strategiím firemních kanálů na YouTube.

Na posun v zaměření agentury mají poukázat i nová náplň jejího webu, s řadou případových studií.