Jan Dražan, zástupce šéfredaktora Echa, a Jan Pergler, někdejší novinář, teď manažer v ČSOB, vydávají ve vlastním Nakladatelství Zeď druhou knihu. První byla série rozhovorů Náš Václav Havel, druhou je román Ferdinanda Peroutky Oblak a valčík. První pokřtili 17. listopadu, druhou pak 7. prosince a úspěšně na ni vybírali na Hithitu. Obě je možné běžně koupit, i přes internet.

Get Boost najal Čápovou jako šéfku marketingu

Lenka Čápová přišla z mediálky Adexpres. Má zdůraznit posun v zaměření Get Boostu.

Lenka Čápová

Lenka Čápová

Agentura Get Boost Tomáše Gavlase a Davida Růžičky, zaměřená na marketing prostřednictvím videoserveru YouTube a tvůrců na něm, se rozhodla zvýraznit svou komunikaci. Najala proto marketingovou manažerku. Tou je od září Lenka Čápová, která dřív působila v internetové mediální agentuře Adexpres. Zároveň dělá marketing v neziskové organizaci Loono. V minulosti pomáhala propagovat kulturní aktivity i rychloobrátkové zboží, dělala mimo jiné v Berlíně.

V Get Boostu má zvyšovat povědomí o rozšiřujícím se portfoliu služeb. Cílem agentury je přitom prodat netradiční reklamní kampaně na YouTube s využitím tuzemských youtuberů. V počátcích se přitom působení agentury soustředil jen na management youtuberů, jejich zastupování vůči značkám. Nyní se posunuje ke strategiím firemních kanálů na YouTube.

Na posun v zaměření agentury mají poukázat i nová náplň jejího webu, s řadou případových studií.