Jan Řežáb, zakladatel analytické agentury Socialbakers, nastupuje jako šéf digitálu do čínské skupiny Goodbaby International, zaměřené na výrobky pro děti. Exekutivní roli v Socialbakers loni opustil. Goodbaby šéfuje Martin Poš, jinak též zakladatel výrobce sedaček Cybex. A do Cybexu teď nastupuje Eva Liba, dosavadní digitální marketérka české pobočky Coca-Coly. 

Global Marketing posílí Martin Boček z Ipsosu

Martin Boček povede nově vzniklou divizi poradenství v oblasti instore komunikace.

Michal Bařina (vlevo) a Martin Boček. Foto: Vojta Herout

Michal Bařina (vlevo) a Martin Boček. Foto: Vojta Herout

Tým společnosti Global Marketing od března posílí Martin Boček. Do retailové agentury Ivany a Michala Bařinových přichází po třinácti letech ve výzkumné společnosti Ipsos, kde zastával pozici ředitele obchodního rozvoje. V Global Marketingu povede nově vzniklou divizi zaměřenou na poradenství v oblasti instore komunikace. Současně také Boček zahajuje spolupráci s výzkumnou agenturou Perfect Crowd Jaroslava Círa, kde bude pokračovat v aktivitách spojených s marketingovým výzkumem trhu.

„Spolupráce s Martinem nám umožní ještě výrazněji akcelerovat loni započatý úspěšný vstup do oblasti instorových aktivit, včetně  našeho nového projektu DistribucePOS.cz. Všechny tyto naše čerstvé aktivity jsme se rozhodli vyčlenit do nové divize, která bude poskytovat komplexní poradenství i následnou exekuci v instore našim významným klientům z řad dodavatelů rychloobrátkového zboží i obchodních řetězců. S příchodem Martina se budeme moci věnovat i výzkumům a měřením, a výrazně tak rozšířit záběr našich aktivit,“ přibližuje jednatel Global Marketingu Michal Bařina.

Podle Martina Bočka taková komplexní forma servisu v oblasti instore na tuzemském maloobchodním trhu dosud chyběla: „Z prvních ohlasů od našich klientů je nám jasné, že o tento praktický a okamžitě implementovatelný druh služby bude obrovský zájem. Unikátnost našeho přístupu je dána především schopností vhodně kombinovat a na základě oboustranné mnohaleté zkušenosti interpretovat informace z prostředí prodejní plochy. Propojením s požadavky zákazníků tak budeme moci maximalizovat účinnost instore komunikace. Tato aktivace prodejní plochy by v dlouhodobém horizontu měla přispět i k celkové kultivaci nákupního prostředí.“

Vlevo Radek Jalůvka, vpravo Jakub Malý

Vlevo Radek Jalůvka, vpravo Jakub Malý

Agentura Ipsos, z níž Boček odešel, založila loni v Praze cluster pro tři země, v nichž ve střední Evropě působí, a to pro Česko, Slovensko a Maďarsko. Cíl je zjednodušit řídicí strukturu. Nově vzniklý Ipsos Central Europe Cluster od ledna 2016 z pozice generálního ředitele vede Radek Jalůvka, dosavadní šéf a zakladatel Ipsosu v Česku a na Slovensku. Ipsos v Česku a na Slovensku nově řídí Jakub Malý, dosavadní zástupce ředitele Jalůvky pro Česko a Slovensko. Středoevropský cluster Ipsosu zaměstnává 215 lidí, konkrétně v Česku 150, v Maďarsku 50 a na Slovensku 15.

Global Marketing spoluvlastní firmu News Media, jež vydává Médiář

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr