Mediální agentura Go.Direct z komunikačního uskupení Kindred Group zvítězila v tendru slovenské pobočky distributora lihovin Rémy Cointreau na plánování a nákup online médií v roce 2016. Jejím úkolem bude zajistit mediální strategii kompletnímu portfoliu jeho značek.
Vzhledem k přísnějším legislativním omezením televizní reklamy na alkohol hraje na Slovensku online reklama v komunikačním mixu alkoholových značek významnou roli. „Digitál je pro nás důležitý. Letos se v komunikaci zaměříme na videoobsah s důrazem na přesné cílení na komunity jednotlivých značek,“ popisuje manažerka digitálního marketingu Rémy Cointreau pro Česko a Slovensko Veronika Hromadová. Firma se podle ní soustředí zejména na své největší značky jako Metaxa, Tullamore Dew, Jägermeister a Aperol Spritz.
Mediální agentura Go.Direct vznikla koncem roku 2015 v rámci komunikační skupiny Kindred Group, kde se specializuje na plánování online kampaní s důrazem na budování značky. V jejím čele stojí Zuzana Bergrová, bývalá plánovačka výkonnostní mediální agentury Red Media, kde měla v uplynulých letech na starost mediální strategii pro Rémy Cointreau ČR a okrajově také menší kampaně pro Slovensko. Vedle slovenské pobočky Rémy Cointreau patří mezi klienty Go.Direct také Maspex.
Společně s mediálními agenturami Red Media, Blaze a Spoko je Go.Direct součástí nově vznikající nákupní aliance MediaBlock.