Na českém trhu je od prosince česká videobanka Recvideo.cz, provozuje ji pražské studio Leontynka Davida Vozdeckého. Aktuálně nabízí tisícovku klipů, které prodává za 499 Kč (19 eur) za kus. Průměrně mají stopáž 2 až 4 minuty. „Denně videobanku aktualizujeme o nové záběry politiků, umělců, budov, měst, ale třeba i o stroje určené na těžbu uhlí,“ láká Vozdecký.

Go.Direct získala slovenskou Rémy Cointreau

Online mediálka z uskupení Kindred spravuje slovenský rozpočet distributora lihovin.

Veronika Hromadová z Rémy Cointreau. Foto: Vojta Herout

Veronika Hromadová z Rémy Cointreau na jedné z akcí Médiáře. Foto: Vojta Herout

Mediální agentura Go.Direct z komunikačního uskupení Kindred Group zvítězila v tendru slovenské pobočky distributora lihovin Rémy Cointreau na plánování a nákup online médií v roce 2016. Jejím úkolem bude zajistit mediální strategii kompletnímu portfoliu jeho značek.

Vzhledem k přísnějším legislativním omezením televizní reklamy na alkohol hraje na Slovensku online reklama v komunikačním mixu alkoholových značek významnou roli. „Digitál je pro nás důležitý. Letos se v komunikaci zaměříme na videoobsah s důrazem na přesné cílení na komunity jednotlivých značek,“ popisuje manažerka digitálního marketingu Rémy Cointreau pro Česko a Slovensko Veronika Hromadová. Firma se podle ní soustředí zejména na své největší značky jako Metaxa, Tullamore Dew, Jägermeister a Aperol Spritz. 

Mediální agentura Go.Direct vznikla koncem roku 2015 v rámci komunikační skupiny Kindred Group, kde se specializuje na plánování online kampaní s důrazem na budování značky. V jejím čele stojí Zuzana Bergrová, bývalá plánovačka výkonnostní mediální agentury Red Media, kde měla v uplynulých letech na starost mediální strategii pro Rémy Cointreau ČR a okrajově také menší kampaně pro Slovensko. Vedle slovenské pobočky Rémy Cointreau patří mezi klienty Go.Direct také Maspex.

Společně s mediálními agenturami Red Media, Blaze a Spoko je Go.Direct součástí nově vznikající nákupní aliance MediaBlock.