Kdo jste přihlášeni k našemu newsletteru a zadali jste úplné údaje, můžete se už tento týden těšit na čtvrté číslo tištěného čtvrtletníku Médiáře. Přináší to nejlepší z našeho webu za uplynulý čtvrtrok, ale třeba také původní report z akce Snapujem! Podívejte se na obsah a na titulní stranu.

Golfistku Spilkovou podpoří KPMG i Praha

Klára Spilková si zajistila podporu značek KPMG, Axa, Raiffeisenbank, má i Volvo či Bogner.

Klára Spilková a její sponzoři. Foto: Martin Kabát

Klára Spilková a její sponzoři. Foto: Martin Kabát

Golfistka Klára Spilková uzavřela před hlavní částí sezóny 2016 a letošní letní olympiádou kontrakt se skupinou sponzorů. Nově v ní jsou poradenská KPMG, banka Raiffeisenbank, finanční skupina Axa a také státní agentura CzechTourism a hlavní město Praha. V podpoře pokračují importér Volvo Car Czech Republic či oděvní značka Bogner. Jednadvacetiletá Spilková se může stát se první olympijskou reprezentantkou Česka v golfu, v kvalifikaci na srpnové hry v Riu je teď na 41. místě z 60 nominantek.

Pro KPMG, která si dohodou zajistila pro letošní rok logo na kšiltu, je Spilková čtvrtou tváří na světových golfových hřištích – po Američanu Philu Mickelsonovi, Američance Stacy Lewis a Irovi Paulu Dunneovi. Raiffeisenbank do kontraktu promítne svou strategii „hlavní banky českého golfu“, Axa prohlašuje, že chce podpořit golf jako takový. CzechTourism pak partnerstvím sleduje podporu cest za golfem do Česka a Praha Spilkovou využije jako tvář své kampaně Evropské hlavní město sportu 2016.