Grand Prix, hlavní cenu na mezinárodním reklamním festivalu PIAF v Praze získala agentura Shalmor Avnon Amichay / Y&R Interactive Tel Aviv, za projekt „Get Tested“, zaměřený na povědomí o nemoci AIDS.
Kompletní výsledková listina PIAF 2011 v PDF
V každé z kategorií se mohla zvolit zlatá, stříbrná a bronzové kampaně. Zlato ale porota 19 odborníků udělila jen v šesti případech. Jejich výčet následuje.
Využití redakčního obsahu: Get Tested Project
značka: Aids Awareness, agentura: Shalmor Avnon Amichay / Y&R Interactive Tel Aviv Izrael
Kreativní využití technologií: Google Analytics as our Media
značka: Analytics.sk, agentura: TRIAD Advertising, Slovensko
Bleskový zásah: Women For Sale
značka: Task Force on Human Trafficking, agentura: Shalmor Avnon Amichay / Y&R Interactive Tel Aviv, Izrael
Vyprávění příběhu: The Digital Story of the Nativity
značka: Excentric, agentura: Excentric Portugalsko
Stát jako zadavatel: Kiko and the Hand
zadavatel: The Council of Europe, agentura: Grey Amsterdam, Nizozemsko
Nejlepší pivní reklama: The Entrance
značka: Heineken, agentura: Wieden+ Kennedy Amsterdam, Nizozemsko