Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Granette přebírá od Jelínka zastoupení Berentzenu

Likérka Milana Hagana převezme na českém a slovenském trhu německé značky Berentzen, Puschkin nebo Polar. Stane se tak k 26. červnu.

Berentzen před časem proslavil spot se Sagvanem Tofim. Byl ale prohlášen za neetický, protože ukazoval tvrdý alkohol jako pomoc proti depresi.

Berentzen před časem proslavil spot se Sagvanem Tofim. Byl ale prohlášen za neetický, protože ukazoval tvrdý alkohol jako pomoc proti depresi.

Německou společnost Berentzen bude na českém a slovenském trhu zastupovat labskoústecká likérka Granette & Starorežná Distilleries Milana Hagana. Převezme tak značky Berentzen, Puschkin nebo Polar, o které se dosud starala vizovická firma Rudolf Jelínek. Výhradním distributorem všech položek Berentzenu by se měla Granette & Starorežná Distilleries stát k 26. červnu.

Značky Berentzen Gruppe

Klíčovými značkami Berentzen Gruppe na českém trhu jsou Berentzen, Puschkin a Polar Limes – Berentzen se svou ovocnou a krémovou řadou likérů na bázi kvalitní tradiční německé pálenky, vodka Puschkin a její ochucené varianty a ovocný alkoholický nápoj Polar Limes. Pod křídla Berentzen Gruppe patří také bourbony Medley’s, tequila Arriba, bílý rum Caribica, peprmintka Burian, ouzo Helenas a další. Vytvořením Berentzen jablečné pšeničné pálenky ApfelKorn a jejím uvedením na trh založila nový segment, a to takzvané jemné ovocné likéry. Díky tomu Berentzen prodává své výrobky do více než 60 zemí světa.

Otázka, jak se změní marketingová komunikace výše uvedených značek na českém a slovenském trhu, je podle obchodního a marketingového ředitele společnosti Vladimíra Vavřicha předčasná. „Oficiálně značky přebíráme až ke 24. červnu, celý proces teprve začal.“

Aktuální krok je podle něj nicméně součástí dlouhodobé strategie Granette, která jedná o spolupráci i s dalšími zahraničními firmami. „V loňském roce jsme zahájili spolupráci s italským partnerem z kolébky vermutů v oblasti Turína. Dovážíme na náš trh nápoje značky Garrone. V polovině roku jsme získali distribuci skotské whisky Old Smugler od společnosti Campari. Snažíme se tak postupně vhodně doplňovat portfolio vlastních výrobků a tím neustále posilovat naší pozici na trhu ve všech prodejních kanálech,“ dodává Vavřich.

Brand manažerka společnosti Rudolf Jelínek Petra Juráňová zatím odmítla převzetí komentovat. „Oficiální stanovisko budeme vydávat ve čtvrtek,“ uvedla krátce pro Médiář.

Granette & Starorežná Distilleries vznikla v roce 2011 sloučením společností Granette a Starorežná Prostějov. Do jejího výrobního portfolia patří více než stovka produktů, včetně Staré myslivecké, Starorežné či Hanácké vodky. Spolu se společností Stock Plzeň-Božkov patří mezi největší tuzemské výrobce lihovin. Její roční produkce činí zhruba 120.000 hektolitrů alkoholických nápojů.