Náš jitřní newsletter přešel na letní provoz: v červenci a srpnu ho budeme posílat jednou týdně, vždy v pondělí. Prázdninová dobrodružství týmu Médiáře můžete sledovat na Instagramu.

Grunex zajistí Thrustmasteru kompletní PR

Diskus, distributor Thrustmasteru, rozšiřuje práci s agenturou, jež ji dosud dělala eventy.

Výrobce herního příslušenství Thrustmaster od listopadu využívá na českém a slovenském trhu služeb PR agentury Grunex Martina Liberského. Ty budou zahrnovat veškeré propagační aktivity od public relations, přes marketing až po specializované eventy pro komunity kolem závodních her a leteckých simulátorů. Podobně letos Grunex získal za klienta výrobce počítačových komponent Coller Master.

„PR agentura Grunex pro nás doposud zajišťovala vybrané herní eventy, které měly mimořádný ohlas v rámci komunit i pozitivní vliv na prodeje produktů Thrustmaster. Na základě této zkušenosti jsme se rozhodli rozsah naší spolupráce rozšířit na celou oblast public relations a marketingu této značky,“ říká Martina Tůmová, marketingová manažerka firmy Diskus, oficiálního distributora Thrustmaster pro Česko a Slovensko. 

Společnost Thrustmaster byla založena v roce 1992 a od roku 1999 patří do francouzské skupiny Guillemot Corporation. Řadí se mezi přední světové výrobce prémiového herního příslušenství. Zaměřuje se zejména na autentické repliky volantů s pedály sportovních vozů, řídicích pák a ovladačů plynu letounů, a dále také joysticky, gamepady a headsety. Využívá přitom licencí Xbox One, Xbox 360, PlayStation, Ferrari či U. S. Air Force.