Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Havas dělá digitál pro Husqvarnu a CzechTourism

Agentura obstará Husqvarně sociální sítě v Česku i na Slovensku a pro CzechTourism zajistí komunikaci na španělských sociálních sítích během připravované kampaně.

Agentura Havas Worldwide Prague bude v oblasti sociálních médií a digitální komunikace pracovat pro výrobce a prodejce sekaček a motorových pil Husqvarna Česko a dále pro Českou centrálu cestovního ruchu CzechTourism. V případě Husqvarna Česko jde o práci na českém a slovenském trhu, v případě CzechTourismu o chystanou kampaň ve Španělsku.

S Husqvarnou Havas prohlubuje spolupráci poté, co loni zvítězil v tendru na správu slovenských sociálních sítí, na bannerové kampaně a další digitální aktivity značky na Slovensku. Nyní bude tytéž služby zajišťovat i na českém trhu. Partnerem Husqvarny v oblasti PR je také už od roku 2010 agentura Havas PR, která rovněž patří do portfolia skupiny Havas Worldwide Prague.

„Rozšíření spolupráce v oblasti sociálních médií pro český trh je pro nás důležitou zpětnou vazbou. Díky tomu, že PR řeší naši kolegové, budeme moci na českých sociálních sítích rychle reagovat a vzájemně se doplňovat,“ tvrdí manažerka sociálních médií a obsahu Havas Worldwide Prague Veronika Corradi.

CzechTourism svěřil Havasu komunikaci na španělském trhu, kde bude v následujících měsících probíhat kampaň na podporu zvýšení povědomí o turistické nabídce Česka.