Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Havas upravuje název, vypouští slovo Worldwide

Skupina Havas se mění na Havas Group, z názvů jejích poboček mizí slovo Worldwide.

Agentura Havas Worldwide Prague upravila svůj název jen na Havas Prague. Slovo Worldwide přestává do budoucna používat. Děje se tak v souladu s mezinárodním refreshingem celé komunikační skupiny Havas, jež změnila svůj název na Havas Group. Ke změně značky Havas Group také připravila vysvětlující video.

„Během let se síť  našich agentur značně rozrostla, jak z hlediska velikosti, tak odborných kapacit. Abychom vyjádřili tento rozvoj a zároveň fakt, že jsme skupinou, měníme název Havas na Havas Group. Vedle toho odstraňujeme z názvu jednotlivých agentur Worldwide a jednotlivé agentury se jmenují prostě Havas,“ uvedla na dotaz Médiáře globální šéfka komunikace Havasu Yvonne Bond

Komunikační skupina také získala nové logo, které má podle jejích zástupců „vyjadřovat integraci jejích služeb, oslavovat různorodost jejích zaměstnanců a jejich specializací a obsahovat tři věci, které skupina dělá každý den: tvořit, sdílet, učit se“.

Nové logo Havasu. Pražská pobočka bude využívat tři barvy

Nové logo Havasu. Pražská pobočka bude využívat tři barvy


Nové logo Havasu. Pražská pobočka bude využívat tři barvy

Nové logo Havasu. Pražská pobočka bude využívat tři barvy


Nové logo Havasu. Pražská pobočka bude využívat tři barvy

Nové logo Havasu. Pražská pobočka bude využívat tři barvy