Česká televize začíná dnes vysílat lokální program z nového regionálního studia v Českých Budějovicích. Minulý týden startovalo nové studio v Hradci Králové. Oba regiony tak mohou víc vstupovat do proudu ČT24 i produkovat vlastní Týden v regionech. Vedoucím redaktorem „regionu Jihozápad“ je Aleš Hazuka, „regionu Severovýchod“ pak Michal Klokočník. Dlouho už ČT vysílá lokálně z Brna, Ostravy a Prahy.

Havas PR má další klienty z oblasti zdraví

Agentura získala kontrakty od farmaceutických firem Novartis a Cinfa. A od Musée Grévin.

Agentura Havas PR Prague získala tři nové klienty. Především prohlubuje svou dlouhodobou specializaci na farmaceutický sektor – už dělá pro společnosti Walmark a Teva Pharmaceuticals, v minulosti i pro GSK, a teď se znovu vrací k práci pro Novartis. Vyhrála totiž v tendru této farmaceutické společnosti a bude pracovat na jedné z jejích edukačních kampaní. V minulosti podpořila kampaň k onemocnění meningokokem skupiny B. Dále pro španělskou firmu Cinfa, rovněž farmaceutickou, zajistila setkání lékařů nad respirační medicínou.

Třetím novým – přesněji staronovým – klientem Havasu je pražské muzeum voskových figurín Musée Grévin. Tomu agentura v roce 2014 pomáhala při otevření, teď budou společně pracovat na vyšší návštěvnosti. „S Havasem spolupracujeme v nadlinkové reklamě už od našeho vstupu na český trh, nedávno jsme také zahájili spolupráci v oblasti mobilních aplikací. Mít pod jednou střechou i public relations je pro nás efektivní,“ podotkla marketingová ředitelka muzea Daniela Pedret.