Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Havas PR řídí Vlasák a Pavlíček, střídají Wheeler

Výkonnými řediteli PR agentury Havasu jsou Martin Pavlíček a Michal Vlasák.

Michal Vlasák (vlevo) a Martin Pavlíček

Michal Vlasák (vlevo) a Martin Pavlíček

Kateřina Wheeler odchází po devíti letech z agentury Havas PR, kterou dosud vedla. Výkonnými řediteli se stali Martin PavlíčekMichal Vlasák. Dál do pozice account director pro oblast informačních technologií a komunikací povýšila Daniela Chovancová, pozici social media director obsadila Ljuba Kotásková a account directorkou pro rychloobrátkové zboží a eventy je nově Lucie Strnadová.

Vystudovaný žurnalista a médiolog Vlasák přišel do Havasu v roce 2007, v roce 2012 se stal zástupcem ředitele, teď vede tým korporátní komunikace. Pavlíček přišel do Havasu začátkem letoška z české pobočky operátora UPC, kde dělal ředitele komunikace. V předchozích deseti letech působil jako ředitel korporátní komunikace Unipetrolu, respektive jako mluvčí ČEZ. V Havasu vede tým pro finanční a zdravotnický sektor.

Letos agentura získala jako klienty značky Axa Assistance, Google, Iveco Bus, HSBC, Sazka, Teva či Walmark. Stejně jako konkurenční PR.Konektor či Grayling se nazaměřuje čistě na PR, ale kombinuje media relations třeba s digitálními a sociálními médii.