Bakalova Economia zlikvidovala dosavadní šéfredaktorskou „vířivku“ a teď má tři: „Uprostřed dění budou mít nově místo také šéfeditoři webů, video, digitální obraz, sociální média i výroba deníku.“

Havlík přechází z Digital Vision do Footshopu

Marketing online obchodu s teniskami povede Antonín Havlík, přichází z digitální agentury.

Antonín Havlík

Antonín Havlík

Do čela marketingového týmu online obchodu s teniskami Footshop nastoupil Antonín Havlík z digitální agentury Digital Vision, divize poskytovatele online řešení Media Factory. Kromě marketingové komunikace bude mít na starost i produktové PR.

Havlík má za sebou osmiletou praxi v oblasti online marketingu. V Digital Vision působil na pozici online marketingového manažera jako garant online marketingových aktivit, webové analytiky a optimalizace webů.

Footshop vlastní ze čtyř pětin Peter Hajduček, poslední pětinu má Marcel Vargaeštók.