Pro české barvy je letos v Cannes dobojováno. Podívejte, která agentura veze Lvy a kolik jich je.

Havlovu Premium Media Group řídí Kvasnička

Bronislav Kvasnička nově stojí v čele mediální divize podniku advokáta Jaroslava Havla.

Bronislav Kvasnička

Bronislav Kvasnička

Generálním ředitelem vydavatelství Premium Media Group je od ledna Bronislav Kvasnička, někdejší šéf časopisového vydavatelství Hachette Filipacchi 2000, do loňska ředitel místní pobočky výzkumné agentury TNS Aisa. Potvrdil to Médiáři. Kvasnička z minulosti zkušenosti i z mediálních zastupitelství IP Praha, později Arbo Media a Lagardere Advertising.

Premium Media Brands, založené v srpnu 2016, cílí na „deset tisíc nejúspěšnějších a nejvlivnějších lidí v České republice a na Slovensku“. Spadá do skupiny Czechoslovak Premium Brands, sítě butiků módních značek, kterou řídí a spoluvlastní Jaroslav Havel, zakládající společník advokátní kanceláře Havel, Holásek & Partners. Byznys s módou přitom propojuje s tituly, které charakterizuje jako nepolitické a neekonomické. Patří mezi ně Architect+, ForGolf a Estate, dále weby Pařížskáulice.cz a Iconiq.cz, další tituly se chystají.

V Premium Media Group je majoritním vlastníkem zmíněný Jaroslav Havel, dalšími akcionáři jsou Milan Hejl, managing partner PR agentury AMI Communications, a Petr Hromádka, majoritní vlastník online marketingové agentury Hokosoft.