Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Heineken: Krátké setkání

Britská agentura Rothco

Britská agentura Rothco vytvořila pro Heineken kampaň s názvem Brief Encounter, v překladu krátké setkání. Hlavní hrdina cestující ve vlaku se za žádnou cenu nechce zbavit svého piva Heineken, což ho dostává do dosti zvláštních situací. Na produkci spotu, který režíroval Alan Kelly, se podíleli Stink v Británii a Stillking v Jižní Africe.

Kampaň kandiduje na ocenění Nejlepší pivní reklama (Best Beer Ad) na letošním reklamním festivalu PIAF 2011 [web piaf.cz], který proběhne 11. až 12. 5. v Praze.

Jako čtenáři Médiáře můžete hlasovat, která reklama se nejvíc líbí vám. Soutěžní spoty budeme zveřejňovat postupně v tomto týdnu. Ohodnoťte spot tady.