Pro české barvy je letos v Cannes dobojováno. Podívejte, která agentura veze Lvy a kolik jich je.

Míra Hejda na internetu spouští TV Bydlení

Videoweb slibuje rozhovory i seriál, studio má v pražském showroomu New Living Center.

Míra Hejda ve studiu TV Bydlení

Míra Hejda ve studiu TV Bydlení

Moderátor Míra Hejda, známý z pořadu Limuzína televize Óčko, spouští na internetu projekt TV Bydlení. Stejnojmennou provozující firmu se sídlem v Plzni vlastní z většiny (67 %) akciová společnost New Living. Jejími majiteli jsou Michal Kuba, vlastník českobudějovické pobočky prodejce koupelen Siko, a Pavel Basl. Hejda je třetinovým (33 %) vlastníkem firmy TV Bydlení, jejím ředitelem a jediným jednatelem.

TV Bydlení má stálé studio v pražských Stodůlkách v prostorách Kubova a Baslova New Living Center, showroomu designových značek právě z oblasti bydlení. Té se chce nový web věnovat, a to výhradně prostřednictvím videí. Ta vznikají jednak ve studiu (jde o rozhovory z hosty z praxe jako třeba architekti), jednak v exteriérech (přichystán je čtrnáctidílný seriál Stavba není sen o kompletním průběhu stavby domu).

„Trend bydlení se za poslední roky neskutečně posunul vpřed. Chceme nejen inspirovat a ukazovat možnosti interiérů a exteriérů, ale posunout pohled na investici do bydlení i na samotnou architekturu. Mnoho z nás totiž absolutně nezná možnosti a rozhoduje se často jen na základě toho, co zná z dřívějších dob,“ prohlašuje Hejda. Web má žít z videoreklamy – ve formě spotů či přímo pořadů na zakázku.