Jan Dražan, zástupce šéfredaktora Echa, a Jan Pergler, někdejší novinář, teď manažer v ČSOB, vydávají ve vlastním Nakladatelství Zeď druhou knihu. První byla série rozhovorů Náš Václav Havel, druhou je román Ferdinanda Peroutky Oblak a valčík. První pokřtili 17. listopadu, druhou pak 7. prosince a úspěšně na ni vybírali na Hithitu. Obě je možné běžně koupit, i přes internet.

Hitrádio nasazuje nové logo i znělky

Síť regionálních rádií mění od června vizuální i zvukový styl.

Hitrádio

Hitrádio

Síť devíti regionálních stanic Hitrádio od začátku června změní vizuální styl i znělky. Chce tak oslovit oslovit nové posluchače z cílové skupiny 20 až 45 let. Do změny vlastník, skupina Media Bohemia, investoval přes deset milionů korun. Firma to dnes uvedla v tiskové zprávě. 

Dominantou nového loga Hitrádia se stává "srdce, které hraje"

Dominantou nového loga Hitrádia se stává „srdce, které hraje“

Ode dneška síť rádií nasazuje nové znělky, které vznikly za spolupráce s českými umělci v čele se zpěvačkou Dashou. Dále 6. června představí nové grafické logo, nový font písma a nové barvy. Nové logo vytvořil ostravský grafik Georgi Stojkov, který má za sebou spolupráci s Febiofestem či kapelou Kryštof. Dominantou nového loga se stává „srdce, které hraje“. S tím je spojena změna hudebního positioningu. I ten je nově vyjádřen sloganem Hitrádio – rádio, které hraje. Na nové zvukové grafice spolupracovalo studio Audiowerk v Berlíně.

„Nešlo nám čistě o změnu loga. Zadání bylo změna komunikačního konceptu Hitrádia. Před deseti lety bylo hlavním cílem vytvořit programově homogenní skupinu regionálních rádiových lídrů, zároveň ale zachovat jejich regionální jedinečnost. Dnes se posouváme o krok dál,“ uvedl člen představenstva pro řízení programu Jan Neuman

Nový styl Hitrádia najde svůj odraz i v mediální kampani

Nový styl Hitrádia najde svůj odraz i v mediální kampani


Nový styl Hitrádia najde svůj odraz i v mediální kampani

Nový styl Hitrádia najde svůj odraz i v mediální kampani


Nový styl Hitrádia najde svůj odraz i v mediální kampani

Nový styl Hitrádia najde svůj odraz i v mediální kampani


Nový styl Hitrádia najde svůj odraz i v mediální kampani

Nový styl Hitrádia najde svůj odraz i v mediální kampani