Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Hnilička z Óčka jde dělat HbbTV do Hybridu

Lukáš Hnilička vyměnil televizi za firmu specializovanou na aplikace pro hybridní televizi.

Lukáš Hnilička. Foto: Vojta Herout

Lukáš Hnilička. Foto: Vojta Herout

Dlouholetý technický ředitel hudební televize Óčko Lukáš Hnilička přešel jako předseda představenstva a generální ředitel do nové pražské společnosti Hybrid Company. Také tam se bude zabývat hybridní televizí, tedy technologií HbbTV propojující klasické vysílání s možnostmi internetu, obsahovými i inzertními. Právě na komerční využití HbbTV se Hybrid hodlá soustředit. Firma vyvíjí systémová řešení a aplikace, jejími klienty mají být televizní vysílatelé.

Podle Hniličky bude léta 2016 a 2017 patřit právě platformě HbbTV, která plnohodnotně vstoupí na český televizní trh. „Rok 2015 byl rokem nula, kdy se s tímto novým formátem experimentovalo a čekalo se, co dokáže. Avšak jsem přesvědčen, že plná síla HbbTV se projeví až letos,“ uzavírá bývalý dlouholetý technický šéf Óčka. S televizí má dál spolupracovat externě.