Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Maďarka zas řídí program City, Hocke Rock Rádií

Rozhlasová skupina Media Bohemia dokončuje obměnu programových ředitelů.

Novým šéfem programu Rock Rádií je od 1. září David Hocke, dosavadní programový ředitel jihočeského Hitrádia Faktor. „Jeho novým úkolem bude připravit program Rock Rádia na rozšíření vysílání rockového formátu do nových regionů,“ uvedl Jan Neuman, člen představenstva skupiny Media Bohemia pro řízení programu.

Programovým šéfem City je opět Martin Maďarka, který do jara vedl síť Fajn rádií a pak odešel do agentury Media Park. Dosavadní dlouholetá ředitelka rádia City 93.7 Barbora Lukášová se přesouvá do centrálního marketingu skupiny Media Bohemia, kde od září posílí síťový programový marketing Hitrádií.

Media Bohemia začala s obměnou programových šéfů na jaře, kdy program Hitrádií převzala Markéta Rachmanová, a program Fajn rádií Lucie Petráková, právě od Martina Maďarky.