Součástí webu TN.cz televize Nova je nově magazín věnovaný automobilům, rozdělený do sekcí Za volantem, Kupte si, Na okruhu a Zábava. Web nabídne reportáže, recenze, rady či žebříčky, a to ve formě textu, fota i videa. Vedoucím redaktorem je Jan Červenka, který dvacet let dělal v tištěných médiích, stál u zrodu časopisů Speed, Top Gear a Autocar. Inzertně web cílí na muže, vytěžit chce hlavně videoreklamu.

Holeček odchází z MarketUp do Kolkovny

Online marketing restaurační sítě Kolkovna povede od května Jan Holeček.

Jan Holeček

Jan Holeček

Digitální agenturu MarketUp opouští copywriter a specialista na online PR Jan Holeček, který od května nastupuje do gastronomické sítě Kolkovna Restaurants. V Kolkovně se bude věnovat online marketingu zaměřenému na značku, sociálním sítím a spolupráci s bloggery a youtubery. PR komunikaci MarketUp za něj převezme Eva Řeháková.

Holeček začínal jako manažer reklamního oddělení soukromého dopravce Leo Express, působil také v časopisech vydavatelství RF Hobby, konkrétně Panorama 21. století, Enigma, EpochaPlus, Universe a v dalších. Věnoval se i moderování série promo akcí Gillette ProGlide. V roce 2015 se podílel na založení grafického a webdesignového studia NextStation.

Řeháková pracuje v MarketUp jako textařka a manažerka sociálních médií. Předtím působila například v Novojičínském deníku nebo v univerzitním časopise Muni.cz. Dva roky spolupracovala také s Czech American TV, kde se jako mediální manažerka starala o prezentaci televize v médiích.