Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Holeček odchází z MarketUp do Kolkovny

Online marketing restaurační sítě Kolkovna povede od května Jan Holeček.

Jan Holeček

Jan Holeček

Digitální agenturu MarketUp opouští copywriter a specialista na online PR Jan Holeček, který od května nastupuje do gastronomické sítě Kolkovna Restaurants. V Kolkovně se bude věnovat online marketingu zaměřenému na značku, sociálním sítím a spolupráci s bloggery a youtubery. PR komunikaci MarketUp za něj převezme Eva Řeháková.

Holeček začínal jako manažer reklamního oddělení soukromého dopravce Leo Express, působil také v časopisech vydavatelství RF Hobby, konkrétně Panorama 21. století, Enigma, EpochaPlus, Universe a v dalších. Věnoval se i moderování série promo akcí Gillette ProGlide. V roce 2015 se podílel na založení grafického a webdesignového studia NextStation.

Řeháková pracuje v MarketUp jako textařka a manažerka sociálních médií. Předtím působila například v Novojičínském deníku nebo v univerzitním časopise Muni.cz. Dva roky spolupracovala také s Czech American TV, kde se jako mediální manažerka starala o prezentaci televize v médiích.