Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Honor podpoří vedle Samkové i Hradilek

Značka čínských mobilů začala spolupracovat s medailovým kajakářem.

Po snowboardistce Evě Samkové začíná čínskou značku mobilních telefonů Honor propagovat také kajakář Vavřinec Hradilek. V komunikaci Honoru se objeví po boku Samkové už letos v létě. Kampaň má propagovat nový smartphone, který chce Honor představit v nejbližší době. Hlavním tématem komunikace bude podle zástupců Honoru vzájemné poměřování sil. Porovnávat se budou jak oba sportovci, tak Honor s konkurenčními značkami. Kampaň opět připraví agentura Inspiro Solutions. 

Vavřinec Hradílek ve službách Honoru

Vavřinec Hradilek ve službách Honoru

„Vavřinec Hradilek se s Evou Samkovou báječně doplňují, rozumí si a panuje mezi nimi přátelská rivalita. To všechno se bude odrážet i v našich nadcházejících kampaních,“ tvrdí Tomáš Veselý, marketingový a e-commerce manažer značky Honor pro střední Evropu.

Hradilek je mistrem světa z roku 2013 a držitelem stříbrné medaile z letních olympijských her v Londýně v roce 2012, kde závodil ve vodním slalomu. Kromě toho se věnuje extrémnímu kajakingu. Podle zástupců Honoru tím zapadá do komunikačního konceptu značky, která používá slogan Be Brave.