Na českém trhu je od prosince česká videobanka Recvideo.cz, provozuje ji pražské studio Leontynka Davida Vozdeckého. Aktuálně nabízí tisícovku klipů, které prodává za 499 Kč (19 eur) za kus. Průměrně mají stopáž 2 až 4 minuty. „Denně videobanku aktualizujeme o nové záběry politiků, umělců, budov, měst, ale třeba i o stroje určené na těžbu uhlí,“ láká Vozdecký.

Honor podpoří vedle Samkové i Hradilek

Značka čínských mobilů začala spolupracovat s medailovým kajakářem.

Po snowboardistce Evě Samkové začíná čínskou značku mobilních telefonů Honor propagovat také kajakář Vavřinec Hradilek. V komunikaci Honoru se objeví po boku Samkové už letos v létě. Kampaň má propagovat nový smartphone, který chce Honor představit v nejbližší době. Hlavním tématem komunikace bude podle zástupců Honoru vzájemné poměřování sil. Porovnávat se budou jak oba sportovci, tak Honor s konkurenčními značkami. Kampaň opět připraví agentura Inspiro Solutions. 

Vavřinec Hradílek ve službách Honoru

Vavřinec Hradilek ve službách Honoru

„Vavřinec Hradilek se s Evou Samkovou báječně doplňují, rozumí si a panuje mezi nimi přátelská rivalita. To všechno se bude odrážet i v našich nadcházejících kampaních,“ tvrdí Tomáš Veselý, marketingový a e-commerce manažer značky Honor pro střední Evropu.

Hradilek je mistrem světa z roku 2013 a držitelem stříbrné medaile z letních olympijských her v Londýně v roce 2012, kde závodil ve vodním slalomu. Kromě toho se věnuje extrémnímu kajakingu. Podle zástupců Honoru tím zapadá do komunikačního konceptu značky, která používá slogan Be Brave.