Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Hospodářské noviny začaly prodávat víno

Internetový obchod s vínem je další nemediální produkt Bakalova vydavatelství Economia.

Vydavatelství Economia Zdeňka Bakaly a firma The Food Experience týmu kolem Gorana Alexieva spustily pod značkou Hospodářských novin internetový obchod s vínem HNvíno.cz. Alexiev a spol. už provozují podobný e-shop Vínovýhodně.cz. Obchod spjatý s ekonomickým deníkem dává důraz na nízké ceny – slibuje karton vína grátis, pokud zákazník najde levnější nabídku. Garantuje i dopravu zdarma a bezplatné vrácení zboží.

Prodej vín je druhou službou mimo mediální oblast, kterou chce Economia vydělávat. První byla online směnárna, spuštěná letos v květnu ve spolupráci s finanční společností Roklen.