Na cestě do vašich schránek je páté číslo tištěného Médiáře. Koupit taky lze hned na Alze.

Hrbek novým marketingovým ředitelem Kofoly

Marketing Kofoly povede Karel Hrbek, Jiří Vlasák míří do Polska.

Zleva Jiří Vlasák a Karel Hrbek. Foto: Luboš J. Marek

Zleva Jiří Vlasák a Karel Hrbek. Foto: Luboš J. Marek

Od 1. listopadu se stal novým marketingovým ředitelem nápojového výrobce a distributora Kofola CS Karel Hrbek, dosavadní senior brand manažer pro značku Kofola. Jeho předchůdce Jiří Vlasák odchází do Polska, kde bude rozvíjet značky v rámci skupiny, a to na pozici komerčního ředitele společnosti Hoop Polska.

Vlasák se s marketingovým týmem od roku 2012 podílel na změně řízení aktivit společnosti Kofola v Česku a na Slovensku. Během jeho působení získala Kofola CS síť s nápoji Ugo a uzavřela distribuční spolupráci s firmami Evian a Rauch.

Hrbek pracuje v Kofola CS desátý rok. Na starost měl dosud nejen Kofolu, ale i další značky, jako je energetický nápoj Semtex, RC Cola nebo Citrocola. Stál za nejvýraznějšími marketingovými kampaněmi pro značku Kofola, včetně té nejčerstvější na Fofolu.