Pro české barvy je letos v Cannes dobojováno. Podívejte, která agentura veze Lvy a kolik jich je.

Hrnko přešel z Lagardere do čela Radiohousu

Miroslav Hrnko. Foto: Martina Votrubová

Miroslav Hrnko. Foto: Martina Votrubová

Dosavadní výkonný ředitel české pobočky francouzského mediálního koncernu Lagardere Miroslav Hrnko přešel v rámci skupiny na místo generálního ředitele mediálního zastupitelství Radiohouse, společného podniku Lagardere a konkurenční rozhlasové skupiny Media Bohemia, určeného pro prodej reklamy zejména v rádiích, dál také na webech, sociálních sítích a v mobilních aplikacích obou skupin. Radiohouse v sobě od podzimu 2014 spojuje tradiční mediazastupitelství Regie Radio Music (Lagardere) a Media Marketing Services (Media Bohemia), na rozhlasovém trhu má momentálně podíl 50,5 %.

Dřívější jednatelé Radihousu Štěpán Ryska a Lubor Zoufal se mají dál věnovat „managementu obchodních týmů a odborné činnosti v rámci klíčových projektů společnosti“. Ředitelem divize národního prodeje Radihousu zůstává Michal Beran. Hrnko, který v Radiohousu už v minulosti působil jako jednatel, se ujal funkce k dnešku 27. března. Má „posílit rozvoj tržeb“.

Funkce generálního ředitele české pobočky Lagardere se Hrnko vzdal minulý týden k pátku 24. března, ve vedení rozhlasové skupiny působil 15 let. Řízení firmy přebírá přímo prezident a předseda představenstva skupiny Michel Fleischmann. „V nejbližších dnech nastaví strukturu řízení skupiny podle tohoto nového stavu,“ uvádí Lagardere.