Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Hromková přešla z ČT k Lambertovi

Pavla Hromková

Pavla Hromková

Designérka Pavla Hromková založila vlastní kreativní studio Notakio, zaměřené na péči o značku, a stala se konzultantkou a partnerkou pražské poradenské společnosti LCG 360° Consulting. Ta patří Františku Lambertovi, bývalému vrchnímu řediteli České televize. Hromková v ČT dělala plných 19 let, do konce roku 2013, naposledy jako manažerka kreativy a designu. V únoru byla v Londýně na stáži ve studiu Red Bee Media.

V ČT od roku 1994 pracovala jako designér, od roku 1998 jako hlavní grafik, v roce 2004 přešla do nově vzniklého oddělení Vizuální prezentace ČT. Pracovala na řadě redesignů stylu ČT i grafických proměn tematických kanálů ČT24, ČT4 (dnes ČT Sport), ČT:D, ČT Art. Za identy Kroky svobody pro ČT1 získal její tým před pěti lety zlatou cenu Promax/BDA za nejlepší počin v oblasti televizního self promotion a designu.