Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Huawei natočila v Praze klip ke své nové „hymně“

Výrobce mobilních telefonů vytvořil v Praze videoklip ke svému současnému mottu.

Klip Huawei vypráví o cestě mladé klavíristky z maloměsta na velká koncertní pódia

Klip Huawei vypráví o cestě mladé klavíristky z maloměsta na velká koncertní pódia

Výrobce mobilních telefonů Huawei představil v září nový videoklip k aktuální „hymně“ jeho spotřebitelské divize, kterou tvoří od letošního ledna píseň Dream it possible v interpretaci zpěvačky Delacey. Videoklip se točil v létě v Praze a v okolí. Lokace pro natáčení vybrala a zajistila česká lokační firma 5to12 Productions, kterou v roce 2009 založila Kristyna Kodet.

Příběh zhruba čtyřminutového klipu vypráví o cestě mladé talentované klavíristky z malého městečka na hudební školu do velkoměsta, představovaného Prahou, a poté na pódia respektovaných koncertních síní – například v Rudolfinu. Podle zástupců Huawei tak symbolizuje vzestup Huawei od malé firmy až mezi „elitu technologických společností dneška“. Ústřední motiv Dream it possible navazuje na slogan značky Make it possible

Produkce klipu se ujala americká společnost Wondros pod vedením kreativců Dennie Gordona, Jesse Dylana a Patricka Warrena.