Médiář.cz - Média, reklama, marketing, mobilní aplikace a slevové servery

 
 

Hudební televize Óčko chystá novou grafiku včetně loga, připravuje ji Frame100R

 
 

Hudební televize Óčko hodlá během října přejít na nový grafický obal. Pracují na něm Lukáš Veverka a Vojtěch Frič se studia Frame100R. Základem nové grafiky je kruh, symbolizující „óčko“ coby hovorový výraz pro písmeno O, tvar hudebních nosičů (vinylová deska, CD) či částí hudebních přehrávačů (ovládací kolečko na iPodu).

Staré a nové logo TV Óčko

Nová grafika je součástí změn, které po svém jarním nástupu do čela ztrátové hudební stanice, vlastněné mediální skupinou Mafra, zavádí nový generální ředitel Štěpán Wolde.

Pod jeho vedením se Óčko od července vrátilo do pozemního vysílání a pokrývá 95,7 % tuzemských domácností. Ve 34. týdnu, před startem podzimních novinek velkých televizí měla v cílové skupině 15-54 let podíl 1,6 %, příští rok chce dosáhnout 2 %.

S rozšířením pokrytí Wolde mění i program, přičemž kvůli prodeji reklamy definoval základní cílové skupiny – náctiletí od 12 do 18 let a „mladí dospělí“ od 25 až 40 let.

Zprávy ze šoubyznysu čtyřikrát denně

Programové schéma televize Óčko, 3. září - 31. prosince 2012. Kliknutím zvětšíte

Programové schéma televize Óčko, 3. září - 31. prosince 2012. Kliknutím zvětšíte

Podzimní programové schéma Óčka přináší kromě už oznámeného večerního stripu lifestylových pořadů i pětiminutové oborové „zprávy“ Óčko News, o hudbě a šoubyznysu, s reportážemi z akcí. Jdou od pondělí 10. září vždy čtyřikrát denně – v premiéře ve 12.00, v reprízách pak ve 14.30, v 16.30 a v 18.30.

„Respondenti nám vyčítali, že k hudbě nepřidáváme další informace,“ vysvětlil generální ředitel Óčka Štěpán Wolde na dnešním setkání s novináři, proč program rozšířili o nový formát. Šoubyznysové zpravodajství je výrobně úsporné, vedle reportáží jsou novinky prezentovány jen jako čtené zprávy s videopodkladem.

Dopolední a večerní stripy pro starší

„Óčko je nadále hudební televize, vysílá primárně hudební playlistové pořady,“ uvedl Štěpán Wolde.

Nárůst sledovanosti, tvrdí, zaznamenaly nové stripy mezi 9. a 10. ranní (devadesátky), vysílané po tom, co školáci odejdou za výukou, a mezi 12. a 13. hodinou („simply the best“), kdy zaměstnaní lidé mají přestávku na oběd a mohou v restauracích sledovat Óčko. Večer od 18.35 do 19.00 pak pro skupinu diváků 20 až 30 let má Óčko v programu hudbu a la pražské rádio Expres (rock, britský pop).

Vyplácí se údajně i strip lifestylových pořadů po 21.10, koncipovaný tak, aby na něj přepínali diváci v době, kdy jsou na největších stanicích přestávky a reklamy mezi večerními pořady.

 
 
 
reklama

Nejčtenější za týden

reklama

Denní zpravodaj e-mailem

Čtěte nás na sociálních sítích

Na Twitteru sledujte telegrafické zprávy
a odkazy na všechny naše články.



Na Facebooku sledujte delší komentáře,
fotografie a odkazy na vybrané články.

 
 

Národní galerie reklamy

 
další kampaně