Na českém trhu je od prosince česká videobanka Recvideo.cz, provozuje ji pražské studio Leontynka Davida Vozdeckého. Aktuálně nabízí tisícovku klipů, které prodává za 499 Kč (19 eur) za kus. Průměrně mají stopáž 2 až 4 minuty. „Denně videobanku aktualizujeme o nové záběry politiků, umělců, budov, měst, ale třeba i o stroje určené na těžbu uhlí,“ láká Vozdecký.

Hullabaloo Digital řídí šéf Probostone Líbal

Hullabaloo i Proboston Creative zůstávají vzájemně nezávislé, propojuje je pouze manažer.

Filip Líbal

Filip Líbal

Novou agenturu Hullabaloo Digital, kterou letos v únoru založila agentura Hullabaloo, vede Filip Líbal, zakladatel a spolumajitel agentury Proboston Creative. Ten se stal také společníkem nového subjektu. Proboston i Hullabaloo zůstávají ale nadále vzájemně nezávislé a úplně oddělené. Médiáři to sdělili Filip Líbal a výkonný ředitel Hullabaloo Miroslav Lizec.

„Proboston dál funguje tak, jak fungoval, já v něm nadále působím a Hullabaloo Digital je moje nová aktivita. Chtěl jsem založit novou agenturu a právě v době, kdy jsem to zvažoval, přišla nabídka od Hullabaloo,“ uvedl Líbal, který spoluvlastní Proboston prostřednictvím společnosti Knowledge Investors, o niž se rovným dílem dělí spolu s Přemyslem Líbalem a Juditou Líbalovou.

„Filip Líbal má na starosti řízení nově vzniklého týmu, nábor nových talentů a v neposlední řadě i akvizici nových klientů,“ sdělil k Líbalově působení v Hullabaloo Digital Lizec.

Nová agentura se zaměřuje na digitální koncepci a mediální strategii, vývoj webových aplikací a sociální zapojení uživatelů internetu. „Součástí poptávky od našich stávajících klientů byly a jsou i digitální kampaně. Většinu takových zakázek jsme dosud technicky outsourcovali, ne vždy ale všechno probíhalo podle našich představ. Logický krok proto byl vytvořit silný inhouse tým digitálních stratégů, designérů, ale i vývojářů, kteří jsou již od počátku součástí tvorby kreativního konceptu,“ vysvětluje důvody vzniku Hullabaloo Digital Lizec.