Michal Kavalčík alias Ruda z Ostravy dnes po pěti letech končí s moderací na rádiu Frekvence 1. Nahradí ho prodloužené vysílání Markéty Mayerové a Romana Mikeše. Ti budou letos v létě na Frekvenci 1 moderovat ve všední dny od 9 do 15 hodin, pauzu si tedy dá i ranní Těžkej Pokondr.

Hypoteční banka koupila portál Sousedé.cz

Banka převzala komunitní web s databází dvaceti tisíc uživatelů, jimž bude nabízet služby.

O novou podobu webu Sousedé.cz se postaraly agentury Elite Solutions a Symbio Digital

O novou podobu webu Sousedé.cz se postaraly agentury Elite Solutions a Symbio Digital

Hypoteční banka, která spadá do portfolia Československé obchodní banky (ČSOB), převzala komunitní web Sousedé.cz. Provozující firma SousedeCZ je její první dceřinou společností. Stala se jí letos v půli ledna, pár dní nato se rozeběhla nová verze webu. Předchozím provozovatelem portálu byla od roku 2010 firma Turistika.cz Jiřího Pilnáčka. Od roku 2014 firmu SousedeCZ vlastnil nynější obchodní ředitel projektu Ján Makovič, zároveň zaměstnanec banky, v níž začínal jako projektový manažer právě zmíněného webu. Celá akvizice projektu trvala zhruba rok, banka přebírala portál i s jeho uživateli a musela získat jejich souhlas. Momentálně se připravuje první vlna propagace projektu, na internetu a prostřednictvím workshopů. Ta tak v komunikaci banky doplní její letos uvedený marketingový koncept od reklamní agentury Saatchi & Saatchi.

Portál Sousedé.cz v nové podobě má reagovat na současný trend, kdy banky hledají i nebankovní příjmy. Lze na něj tak pohlížet jako na specifický druh content marketingu, propagace obsahem. Web má dál sloužit k bezplatné komunikaci mezi správci nemovitostí, členy bytových družstev, společenství vlastníků jednotek, domovníky, nájemníky a obecně sousedy mezi sebou a banka hodlá rozšířit komunitu i o majitele rodinných domů a o lidi z menších obcí. Do budoucna se počítá i s větší spoluprací s odbornými asociacemi, projekt by tak měl do budoucna obsahovat právní poradenství týkající se bydlení, informace o energetických úsporách nebo třeba o novém občanském zákoníku. 

Obchodní ředitel Makovič nicméně nepopírá, že uživatelé portálu pro banku představují potenciální akviziční skupinu. „Projekt jsme koupili s registrovanými více než 20 tisíci uživatelů. Všechny jsme nechali potvrdit nové obchodní podmínky, přičemž tento krok udělalo zhruba 14 tisíc uživatelů. Do současnosti vzrostl počet registrovaných uživatelů zhruba na 23 tisíc,“ popsal pro Médiář marketingový specialista Hypoteční banky Josef Drobílek. Databáze uživatelů může sloužit i jako zdroj možných klientů pro další subjekty z oboru bydlení.

Nové logo a vizuální styl portálu Sousedé.cz

Nové logo a vizuální styl portálu Sousedé.cz

Novou strategii značky a logo vytvořila pro web Sousedé.cz agentura Elite Solutions, grafiku webu dodala agentura Symbio Digital. „Portál nadále stojí na původním systému, ale s vyšší úrovní zabezpečení, na které dál pracujeme. Nová podoba webu je také uzpůsobena mobilním zařízením, plně responsivní, přičemž pracujeme na tom, aby byla v budoucnu použitelná pro mobilní aplikace,“ popsal Drobílek. Firma plánuje i vlastní mobilní aplikace pro komunitu kolem portálu, jejichž dodavatele bude hledat: „Nebudeme to dělat vlastními silami.“

Zmíněná první vlna marketingové komunikace online má cílit na stávající klienty Hypoteční banky. „Využijeme affiliate marketing, výkonnostní kampaně PPC, remarketing, zkrátka standardní formy online marketingu. Do velkých médií se zatím nechystáme,“ uvedl Drobílek. Vedle internetové reklamy počítá banka s workshopy pro potenciální cílovou skupinu. První proběhne 10. března v Národní technické knihovně v pražských Dejvicích, bude určen obyvatelům Prahy 6. Osvědčí-li se, měly by podobné akce následovat i v regionech. „Portál by měl i lidem z vesnice vytvořit prostor, kde mohou komunikovat se svým okolím,“ dodává Josef Drobílek.

Ukázky bannerů na službu Sousedé.cz

Ukázky bannerů na službu Sousedé.cz

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr