Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Hyundai se v reklamě zase bude srovnávat se Škodou

Roadshow Hyundaie bude mířit proti nové Fabii, navštíví i Mladou Boleslav, sídlo Škody.

  • ČTK
  • 23. 03. 2015 16:15
Soused z Boleslavi takhle malinký vedle korejského vozu.

Soused z Boleslavi tákhle malý vedle korejského vozu. Narážka na Škodovku vznikla při české lokalizaci spotu, který je původně v angličtině

Zastoupení jihokorejské značky Hyundai bude pokračovat v kampani, v rámci které srovnává své modely s vozy konkurenční Škody Auto. Do konce dubna uspořádá v několika městech akce, kde bude nabízet jízdy s modelem i20 i s přímým konkurentem od Škody. Tím je model Fabia. Vyplývá to z informací Hyundai. Škoda srovnání uvítala jako další propagaci Fabie na českém trhu.

Vozy Škoda v autosalonech korejské konkurence. Foto: Škoda Auto

Vozy Škoda předloni v autosalonech korejské konkurence. Foto: Škoda Auto

Předloni Hyundai ve svých prodejních centrech nabízel porovnání svých modelů s vystavenými škodovkami Octavia a Rapid. Porovnával hlavně výbavu.

„Letošní akce je koncipována podobně, místo v showroomech se však uskuteční před nákupními a obchodními centry,“ uvedl mluvčí Hyundai Miloš Adámek. Hyundai do nedávna používal i srovnávací televizní reklamu se škodovkami, s přímou narážkou na „souseda z Boleslavi“, který bude „tákhle malý“.

„Pevně doufáme, že tentokrát mělo korejské zastoupení značky dostatek času na přípravu akce a pořízení vozů ve srovnatelných výbavách, což se v minulém případě bohužel nepodařilo. Věříme, že tak jako v případě předchozí bizarní srovnávací akce přispěje tato aktivita k dalšímu navýšení prodejů značky Škoda na českém trhu,“ řekl ČTK mluvčí prodejní organizace Škody v České republice Vítězslav Pelc.

Z letošní roadshow značky Hyundai

Z letošní roadshow značky Hyundai

Roadshow Hyundai se srovnání nebojí navštíví například Brno, Ostravu, Ústí nad Labem, Plzeň, České Budějovice, Hodonín, Zlín, Liberec, Opavu, Karlovy Vary, Kladno a Mladou Boleslav. Posledního dubna vyvrcholí na pražském Zličíně.

Škoda je nejprodávanější značkou na českém trhu. Za leden a únor prodala 10.234 aut, což je meziroční růst o 1.849 vozů. Hyundai s prodejem 2.900 vozů patřilo ve stejném období třetí místo za Volkswagenem.