Médiář.cz - Média, reklama, marketing, mobilní aplikace a slevové servery

reklama
 
 

I českým Twitterem cloumaly návrhy amerických zákonů SOPA/PIPA. A druhá řada Sherlocka

 
 

Minulý týden Twitterem nejvíce rezonovaly návrhy amerických „protipirátských“ zákonů SOPA/PIPA. Ty se postaraly hned o čtyři oblíbené hashtagy #sopa, #pipa, #stopsopa a s tím související  #wikipediablackout. Proti cenzuře internetu totiž protestovala i Wikipedie, která ve středu zastavila na 24 hodin svůj provoz. Mezi českými twitteristy to vyvolalo hned několik reakcí: od zaručených návodů, jak ji odblokovat, až po strach, co se stane s jejich školní docházkou.

Kromě internetové revoluce byli uživatelé Twitteru „Sherlocked“. Dokázali tak zdatně nahradit fanynky Justina Biebera, o kterých psala Eliška předminulý týden. Twitteristé omdlívali blahem dokonce hned u dvou ztvárnění trdiční látky. V  kinech běží film Guye Ritchieho, který detektivovi ponechal žaket a drožku. A současně se na BBC (a torrentech) objevila druhá řada oblíbeného seriálu Sherlock. Ten adaptoval detektivovy příhody pro současnost, takže doktor Watson například bloguje. To nemohlo nechat geeky chladnými, a i proto na Twitteru jednoznačně vítězí nad filmovou adaptací.

Po nocích plánovali uživatelé Twitteru blokády a demonstrace, ale přes den hledali práci. Vypadá to, že české personální agentury už začínají odhalovat potenciál této sociální sítě a zkoušejí jít rovnou za Mohamedem. Největší pravděpodobnost uchytit se má IT manažer z Prahy nebo Brna s angličtinou a znalostí SAP.

Nakonec se do top hashtagů propracoval i jako každý týden #ff a #ffcz. Kdo někdy nedal Follow Friday, jako by na Twitteru ani nebyl. Vše vzniklo 16. ledna 2009 v USA. Originální tweet hashtag neobsahoval, ten dodal až jeden z followerů Micaha Baldwina. O pár dní později už #FollowFriday dosahovalo 90 tisíc twítů denně.

A nakonec pesimistický pohled na fungování Follow Friday od The Oatmeal.

 
 
 
reklama

Nejčtenější za týden

reklama

Denní zpravodaj e-mailem

Čtěte nás na sociálních sítích

Na Twitteru sledujte telegrafické zprávy
a odkazy na všechny naše články.



Na Facebooku sledujte delší komentáře,
fotografie a odkazy na vybrané články.

 
 

Národní galerie reklamy

 
další kampaně