Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

I Krupauerová jde z Geometry k olympionikům

Z agentury do Českého olympijského výboru přechází po Petře Šubrtové další žena.

Tereza Krupauerová

Tereza Krupauerová

V marketingu Českého olympijského výboru pracuje od února na juniorní pozici v klientském servisu Tereza Krupauerová. Spolu s kolegyní Petrou Šubrtovou, která z Geometry do výboru přešla začátkem roku, se bude starat o reklamní partnery výboru (Pilsner Urquell, ČEZ, Škoda Auto či T-Mobile) a bude dohlížet na naplňování partnerských smluv.

Krupauerová v předchozích dvou letech pracovala v agentuře Geometry Global, také tam měla v poslední době na starosti klientský servis (dohlížela třeba na integrovanou kampaň Pilsner Urquell pro Olympijský park Soči–Letná 2014). Je absolventkou Univerzity Jana Amose Komenského v Praze.