Bakalova Economia zlikvidovala dosavadní šéfredaktorskou „vířivku“ a teď má tři: „Uprostřed dění budou mít nově místo také šéfeditoři webů, video, digitální obraz, sociální média i výroba deníku.“

Ikea si hledá druhou kreativní agenturu

Kromě Kaspenu by měli reklamu pro Ikeu v Česku, na Slovensku a v Maďarsku dělat i jiní.

Švédský prodejce nábytku Ikea plánuje rozšířit portfolio kreativních agentur, které pro něj pracují v Česku, na Slovensku a v Maďarsku. Proto zahájil výběrové řízení na druhou agenturu. Tendr je uzavřený, Ikea oslovila celkem 16 různých agentur. „V uplynulých čtyřech letech jsme úspěšně spolupracovali s kreativní agenturou Kaspen/Jung von Matt, která naším partnerem zůstává i nadále,“ ujistil přitom Michal Kroupa, manažer externí komunikace Ikey v regionu. Další agenturu firma hledá, protože chce dělat víc lokálně vyráběných kampaní. Vítěz probíhajícího tendru by měl být znám letos na podzim.