Kdo jste přihlášeni k našemu newsletteru a zadali jste úplné údaje, můžete se už tento týden těšit na čtvrté číslo tištěného čtvrtletníku Médiáře. Přináší to nejlepší z našeho webu za uplynulý čtvrtrok, ale třeba také původní report z akce Snapujem! Podívejte se na obsah a na titulní stranu.

Image CZ vytvoří kampaň pro ministerstvo práce

Agentura vedená Romanem Heřmanem zajistí online kampaň programu Zaměstnanost.

Michaela Marksová

Michaela Marksová

Veřejnou zakázku ministerstva práce a sociálních věcí na realizaci a vyhodnocení internetové kampaně operačního programu Zaměstnanost získala agentura Image CZ. Hodnota zakázky činí 1,15 milionu Kč.

Ministerstvo, v jehož čele stojí Michaela Marksová (ČSSD), chce prostřednictvím kampaně upozornit na otevřené a plánované výzvy k předkládání projektových žádostí, zveřejňované na českém webu Evropského sociálního fondu, a zpropagovat program Zaměstnanost na Facebooku.

Pro agenturu Image CZ jde o další státní zakázku poté, co letos v červenci vyhrála tendr ministerstva financí na propagaci Evropského hospodářského prostoru, Norských fondů a Programu švýcarsko-české spolupráce v celostátním tisku.

Agentura vznikla v roce 1997, u jejího zrodu stálo tehdejší vedení mediální agentury Médea, konkrétně majitelka Ivana Juráňová, od níž později odkoupil Médeu Jaromír Soukup, a ředitel Roman Heřman. Heřman působí v Image CZ doposud jako její předseda představenstva.