V hale C na pražské Balabence se v úterý na konferenci Retail in Detail mluvilo o inovacích v maloobchodě, viz Twitter. Jak se ovlivňuje restaurační byznys a retail, přiblížil pro náš Retailek Martin Dlouhý z Uga. Jaké inovace chystá prodejní portál Aukro, nám řekl jeho šéf Václav Liška.

Image CZ vytvoří kampaň pro ministerstvo práce

Agentura vedená Romanem Heřmanem zajistí online kampaň programu Zaměstnanost.

Michaela Marksová

Michaela Marksová

Veřejnou zakázku ministerstva práce a sociálních věcí na realizaci a vyhodnocení internetové kampaně operačního programu Zaměstnanost získala agentura Image CZ. Hodnota zakázky činí 1,15 milionu Kč.

Ministerstvo, v jehož čele stojí Michaela Marksová (ČSSD), chce prostřednictvím kampaně upozornit na otevřené a plánované výzvy k předkládání projektových žádostí, zveřejňované na českém webu Evropského sociálního fondu, a zpropagovat program Zaměstnanost na Facebooku.

Pro agenturu Image CZ jde o další státní zakázku poté, co letos v červenci vyhrála tendr ministerstva financí na propagaci Evropského hospodářského prostoru, Norských fondů a Programu švýcarsko-české spolupráce v celostátním tisku.

Agentura vznikla v roce 1997, u jejího zrodu stálo tehdejší vedení mediální agentury Médea, konkrétně majitelka Ivana Juráňová, od níž později odkoupil Médeu Jaromír Soukup, a ředitel Roman Heřman. Heřman působí v Image CZ doposud jako její předseda představenstva.