Tradiční soutěž známá pod názvem Český direkt & promo vstupuje do svého 15. ročníku pod novým názvem IMC Czech Awards. Skladba jedenácti kategorií umožňuje účast téměř každé agentuře. Soutěž spolupořádají ADMEZ a Aktivační agentury AKA.
Ředitelem soutěže je Ondřej Gottwald, který zastupuje agenturu Garp Integrated v sekci Aktivačních agentur AKA a při koordinaci přípravných prací využívá svých zkušeností z rady pro Integrovanou marketingovou komunikaci Evropské asociace komunikačních agentur (IMC/EACA), které předsedá. Předsedkyní odborné poroty letos bude opět Naďa Šolcová, specialistka na direct marketing, koučka a zakladatelka Win-win Institute.
Přihlášky bylo možné do pondělí 17. dubna 2017. Po uzávěrce přihlášek nastane kontrola soutěžních prací a proběhne hodnocení. Porota bude pracovat dle zvyklostí dvoukolově. Nejdříve proběhne online bodování, které určí shortlisty, a poté budou v rámci druhého kola porotci hodnotit finálové práce na svém květnovém zasedání.
Slavnostní vyhlášení vítězů proběhne v úterý 6. června 2017, večerem provede šéfredaktor Médiáře Ondřej Aust. Následně se vítězové české soutěže budou registrovat do evropského klání.