Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Infografika k fotbalovému Euru: mistrovství světa ve Facebooku

Kdyby vítězství na fotbalovém mistrovství Evropy záviselo na aktivitě fanoušků v síti Facebook, vyhrálo by Rusko před Německem a Nizozemím. Právě tyto země mají před startem Eura 2012 na Facebooku nejaktivnější fanouškovskou základnu. Ukázaly to výsledky studie zpracované agenturou Lewis PR pro měření aktivity na Facebooku.

Mistrovství světa ve Facebooku