Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Inizio najalo na PR Kašpara, chce velké klienty

Jihočeský tvůrce webů chce oslovit i korporace, pomoci mu má PR konzultant Pavel Kašpar.

Tým agentury Inizio Internet Media

Tým agentury Inizio Internet Media

Produktovou i korporátní komunikaci jihočeské online marketingové agentury a webového tvůrce Inizio zajistí PR konzultant Pavel Kašpar pod svou značkou Kašpar PR. Jeho úkolem bude zviditelnit tuto značku, a pomoci tak v oslovení větších firem, které mají zájem o weby a další online služby.

Pavel Kašpar

Pavel Kašpar

Firma Inizio Internet Media Jana Nedvěda a Dalibora Jaroše se zaměřuje na služby v oblasti online marketingu a vývoje webových aplikací a podle svých zástupců pracovalo dosud zejména pro malé a střední firmy v Česku, ale i v Kanadě, ve Spojených státech amerických, v Británii a v Německu. V současnosti rozšiřuje své portfolio o video produkci a animaci. Vedle práce pro klienty s menšími rozpočty chce podle svých zástupců oslovit i velké firmy.

„Velké korporace se obvykle děsí našeho výkonnostního modelu odměn, protože jejich lidé pak nejsou schopni svým nadřízeným říct, kolik to bude vlastně stát. Několika klientům jsme ale pomohli vybudovat milionové byznysy od nuly, a to chceme dokázat i velkým firmám,“ tvrdí vedoucí digitálního marketingu Inizio Karel Hladiš.

Karel Hladiš

Karel Hladiš