U nás lidi rostou. Zavolej nám hned teď!

Proběhl náš pátý PR Brunch uspořádaný s agenturou Pram Consulting. Přehrajte si videozáznam.

Instameet Summit 2017

Odborná konference, workshopy a setkání s nejlepšími instagramisty z Česka i Slovenska

Barbora Wagnerová, Lukáš Dobrovolný a Eva Illesová využili k zobrazení se střechu našeho sídla

Lukáš Dobrovolný obklopen ženami na předloňské konferenci Médiáře. Letošní už organizujeme společně

Jak ovládnout jednu z nejmodernějších komunikačních platforem dneška? Naučte se či zdokonalte v tom, jak dělat Instagram pro lidi a pro značky.

Instameet Summit 2017 je už čtvrtou akcí z našeho výročního cyklu Marketing obrazem/videem (v roce 2014 jsme Instagramem začínali, v roce 2015 jsme přidali Periscope a Snapchat, v loňském roce 2016 si Snapchat vynutil vlastní Snapujem!, letos je to znovuzrozený Instagram). Letošní summit chystá Médiář společně s Lukášem Dobrovolným.

Přijďte ve čtvrtek 4. května 2017 od 9 do 18 hodin do útulného kinosálu a dalších prostor Francouzského institutu v Praze, Štěpánská 35, Praha 1. Potkáte zástupce agentur Peppermint Digital, Socialbakers, Nielsen Admosphere, Kontentino, Socialsharks, Zaraguza, LCG New Media, řadu odborníků a influencery také z rádia i z televize. Ve hře jsou ceny za víc než 100.000 Kč, vyhrát můžete vstup na Engage 2017.

Celodenní program je rozdělen na dvě části: konferenci a workshopy.

Konference

Moderuje Ondřej Aust, šéfredaktor Médiáře

9.00 – 9.30

snídaně

9.30 – 10.25

Čísla

Na internetu jde měřit všechno a na Instagramu to není jiné. Úvodní panel detailně přiblíží veškeré metriky, které lze z Instagramu vyčíst a použít. Martin Paukert, analytik sociálních médií z agentury Peppermint Digital poradí s těmi hlavními a ukáže také konkrétní případ výkonnostní kampaně na Instagramu.

Jak to vypadá v Česku – přesouvá se pozornost uživatelů od Facebooku právě na Instagram? A jak je na tom dnes Snapchat? Řekne Tomáš Pflanzer, head of digital Nielsen Admosphere. Před rokem jste ho viděli na Snapujem!, teď přinese zbrusu nová data.

Sociální síť a data? Čekáte Josefa Šlerku. Ten žezlo šéfa výzkumu předal, dosahy a vztahy na českém Instagramu díky tomu popíše Jana Ada Kubíčková, research & analysis manager Socialbakers.

Plus 15 minut panelové diskuse.

10.25 – 10.45

coffee break

10.45 – 12.00

Obsah

„Snapchat umřel“ a Instagram si z něho hodně vzal. Kdy je lepší sázet fotky a kdy točit video do Stories? A kde vůbec obsah brát? Popíšeme základní i nadstavbové formáty Instagramu.

Adam Zbiejczuk (Influencer.cz) se vás pokusí přesvědčit, že nejlepší influenceři jsou ti nejmenší – obyčejní lidé, kteří jsou oblíbení v podstatě jen mezi svými kamarády. To také ukazují data z platformy Indahash.com, která funguje jako marketplace zaměřený na mikroinfluencery už ve víc než 30 zemích světa, včetně Česka.

Bohumil Pokštefl, chief operations officer intuitivního nástroje pro sociální sítě Kontentino, nabídne možnosti, jak vědecká fakta o vnímání obrazu lidským mozkem využít pro tvorbu obsahu právě na Instagramu. Proč si dát záležet na špičkové vizualitě a přitom zachovat realitu.

Jak zmrzlina Ben & Jerry’s úspěšně kombinovala formáty, efektivizovala pomocí dat a místo globálního použila lokální obsah? Popíše nám Daniel Krásný z agentury Socialsharks.

O životě instagramového influencera ve spolupráci s předními značkami bude v rozhovoru s Ondřejem Austem mluvit Zorka Hejdová, moderátorka rádia Evropa 2 a televize Nova.

Plus 15 minut panelové diskuse.

12.00 – 13.00

oběd

13.00 – 14.00

Reklama

Instagramu bez reklam odzvonilo. Inzerce se do našich timeline tlačí každý den. Opravdu funguje? Má cenu investovat? A jak reklamu na Instagramu ovládnout? Od Fofoly přes Čokorebely ke Kodiakovi to vezmou Peter Mižík, mediální stratég agentury Zaraguza, a Martina Kadlecová, digital specialist Škoda Auto.

Nejnovější formát, reklamu ve Stories, na Instagramu zkouší, měří a představí Vojtěch Lambert, šéf agentury LCG New Media.

Jak nejlíp budovat osobní brand na Instagramu? Aleš Nešetřil o tom napsal celou knihu The Perfect Grid Book, a to nejdůležitější připravil exkluzivně pro vás.

A jakou reklamu umí Instagramu udělat televize, přijde dosvědčit Patricie Solaříková. Denně ji vídáte v Ulici na Nově, vůbec poprvé vystoupí na marketingové konferenci. Jak si udělat reklamu vcelku obyčejným obsahem, to nám osobně popíše nejsledovanější mladá česká herečka na Instagramu.

Plus 15 minut panelové diskuse.

14.00 – 14.15 coffee break

14.15 – 15.15

InstaKatovna

Soutěž o nejlepší firemní profil na Instagramu

Pětice našich nekompromisních katů sestaví top 10 českých a slovenských instagramových profilů značek, která se do soutěže přihlásí. V panelové diskusi řádně propereme jejich kvality i nedostatky a oceníme tři nejlepší. Na své si přijdou i diváci, které zapojíme do hlasování o hodnotnou cenu – vstup na Engage 2017.

PŘIHLASTE SVŮJ OBLÍBENÝ INSTAGRAM DO SOUTĚŽE

Ceny pro vítězné Instagramy

  • Předplatné plánovacího nástroje Planoly na 1 rok v hodnotě 48.000 Kč  
  • Předplatné platformy BrandCloud pro správu obsahu v hodnotě 36.000 Kč

Cena pro hlasujícího diváka

  • Vstup na Engage Prague 2017 v hodnotě 17.550 Kč

Přihlaste instagramový profil do soutěže

Workshopy

16.00 – 16.30

Kreativní / Tereza Menclová

Představí, jakými směry se může ubírat váš Instagram, jak pracovat s kompozicí obrazu, jak upravovat fotografie, a to nejen v aplikaci VSCO.

16.30 – 17.00

Influencerský / Lenka Stříteská

Jak v praxi funguje takzvané “kolábko” – spolupráce vlivných se značkami, které výměnou za komunikaci na kýžené publikum poskytují peněžní i nepeněžní plnění. Co to přináší? Jaké jsou naopak nevýhody?

17.00 – 17.30

Dodavatelský / Aki Votrubová & Lukáš Dobroš

Naučí, jak připravit nabídku a prodat správu Instagramu jako dodavatel klientovi či agentuře.

17.30 – 18.00

Firemní / Barbora Drašnarová

Digitální marketérka z týmu marketingové komunikace mobilního operátora T-Mobile popíše užití a užitek z Instagramu pohledem velké firmy. Jak síť používat ke komunikaci se zákazníky? Jak spolupráci s influencery řídit? Jak s nimi plánovat a připravovat obsah?

Po celou dobu akce je připraveno netradiční občerstvení. Přijít můžete na celý den, jen na konferenci nebo jen na workshopy. Studenti je samozřejmě mají za polovic.