Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Ipsos přebírá neurovýzkum od eMerite

Agentura ze skupiny FG Forrest přenechává Francouzům metodiku i know-how.

Neurovýzkum

Neurovýzkum v praxi. Ilustrační foto: Ipsos

Česká pobočka francouzské výzkumné agentury Ipsos přebírá všechny aktivity na poli neurovýzkumu od firmy eMerite, člen skupiny kolem internetové agentury FG Forrest. Ipsos s eMerite na neurovýzkumech spolupracoval poslední dva roky.

Společně začaly firmy v roce 2014 pracovat na implementaci metodami elektroencefalografie (EEG, měří polaritu emocí (pozitivní, negativní) a míru pozornosti v daném okamžiku), GSR (reakce pokožky), BVP (puls krevního objemu) a oční kamery. Od téhož roku Ipsos používá také takzvaný facial coding (určování emocí podle pohybu obličejových svalů).

„Šlo nám o to přijít s řešením, které dodává ještě větší úroveň detailu než facial coding a zároveň je cenově dostupné. Od roku 2015 je měření pomocí EEG a oční kamery volitelnou součástí našich testů reklamy,“ přiblížil Michal Štěpánek z příslušné divize Ipsos Connect. Kombinací EEG a oční kamery tak Ipsos zkoumá podněty audiovizuální, zvukové a také tištěné, čichové či chuťové.