Jubilejní 50. sezóna Divadla Járy Cimrmana se oficiálně zahájí v sobotu 1. října v areálu U Čápa v Příchovicích na Tachovsku. Program dne zahrnuje největší sraz cimrmanologů v Česku, spanilou jízdu v dobových kostýmech na historických kolech i křest knihy Půlstoletí s Cimrmanem. V kině Jas pak od 19 hodin proběhne představení hry Cimrman v říši hudby, které odvysílá Radiožurnál.

Jak díky PR a employer brandingu zvýšit výnosy

Druhý náš PR Brunch napoví, jak udělat ze zaměstnanců ambasadory značky.

Patrik Schober. Foto: Vojta Herout

Patrik Schober při prvním, únorovém PR Brunchi. Foto: Vojta Herout

Druhý PR Brunch agentury Pram Consulting a Médiáře otevře aktuální téma employer brandingu a poradí, jak je v této oblasti možné využít public relations, aby všechny aktivity pozitivně ovlivňovaly příjmy vaší společnosti.

O čem bude řeč

  • Prioritou většiny firem jsou kvalitní zaměstnanci. Dozvíte se, jak udělat ze zaměstnanců ambasadory značky a jak tím zvýšit prodeje firmy.
  • Prozradíme vám strategii a tipy, jak může PR pomoci k získání nových kvalitních zaměstnanců a udržení stávajících.
  • Probereme také vliv médií na employer branding a poradíme, jak využít média nové generace v komunikaci se zaměstnanci.

Těšit se tentokrát můžete i na panelovou diskusi se zajímavými hosty a praktické ukázky případových studií značek, které už ví, jak na employer branding.

V panelové diskusi promluví

Zleva Jan Podhorný, Jan Somol, Luděk Kremser

Zleva Jan Podhorný, Jan Somol, Luděk Kremser

  • Jan Podhorný, head of marketing & graphic design, Tescoma
    Uvést na trh každý měsíc dvacet nových produktů? Proč ne… Perfektní znalost novinek je pro zaměstnance obchodu a marketingu klíčovým faktorem k šíření těchto informací do retailu, e-commerce, a PR komunikace. Jak takový systém nastavit, co to obnáší na straně firmy a jaký to má vliv na zvýšení tržeb, prozradí Jan Podhorný.
  • Jan Somol, employer branding advisor, Universum
    Jan Somol má v české pobočce společnosti Universum, která je globální jedničkou ve výzkumech v oblasti employer brandingu, na starosti komunikaci s firmami a zajištění, že čísla z průzkumů se stanou skutečným pomocníkem při budování efektivní zaměstnanecké značky a přilákání top talentů.
  • Luděk Kremser, CEO, Scholasticus
    Luděk Kremser pracoval mimo jiné ve společnostech Fujitsu a Microsoft na nejrůznějších obchodních a marketingových pozicích. Mezinárodní zkušenosti získal v centrále společnosti Microsoft v americkém Redmondu, kde měl na starost uvádění nových produktů na celosvětový trh. Po návratu do České republiky působil jako marketingový ředitel a generální ředitel pro obchodní rozvoj ve společnosti Lasvit. Nyní působí jako CEO ve společnosti Scholasticus a nezávislý konzultant v oblasti mezinárodního marketingu a prodeje.

Celý program opět moderuje Patrik Schober, managing partner Pram Consulting.

Kdy a kde

PR Brunch proběhne v úterý 24. 5. 2016 od 9.30 v nových kancelářích vývojářské firmy Strv, v 7. patře kancelářské budovy River Garden v pražském Karlíně. Adresa je Rohanské nábřeží 678/23, 186 00 Praha 8. Parkování není zajištěno.

Přihláška

Kapacita je naplněna, registrace uzavřeny. Děkujeme za zájem.