Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Třetí z propagačních vizuálů Lumíra Kajnara: Jak se peče Louskáček

Třetí vizuál z jedinečné kampaně letošního Louskáčku.

Kampaň českého Art Directors Clubu k letošnímu udělování ceny za nejkreativnější českou reklamu Louskáček 2012, pokračuje dalším jedinečným vizuálem, na kterém pracovali copywriterka Jitka Bret Srbová s art directorem Lumírem Kajnarem.

Jak se peče Louskáček

První vizuál z kampaně jsme vám již představili zde: Kreativcův průvodce Louskáčkem 2012 od Lumíra Kajnara

Další vizuál z kampaně zde: Průvodce porotou Louskáčka od Lumíra Kajnara

Vyhlášení výsledků soutěže o nejkreativnější reklamu se uskuteční jako každý rok v březnu, letos nově v pražském Rudolfinu. Registrace prací probíhá od 2. do 31. ledna 2012 zde.

O soutěži včetně slavnostního večera bude Médiář.cz průběžně informovat, stejně jako o předchozím ročníku.