Pro české barvy je letos v Cannes dobojováno. Podívejte, která agentura veze Lvy a kolik jich je.

Jak šel čas s plakáty na plzeňské pivo

Značka piva Pilsner Urquell si letos připomíná 175 let. Takhle se propagovala v průběhu let.

1896

1896

Pozdrav z městského plzeňského pivovaru, který má vyvolat závist, žízeň, nebo obojí. Pohlednice z roku 1896

1935

1935

Celé město vaří, celý svět pak paří… Na plzeň lákají na plakátu z roku 1935 američtí dovozci

1937

1937

Veselejší grafika a stejná americká agentura lákající na plzeňské pivo, tentokrát plakát z roku 1937

1950

1950

Pilsner Urquell, světové pivo. O tom není sporu. Tentokrát ve francouzštině na plakátu z roku 1950

1950

1950

I ve Francii už díky plakátu z roku 1950 věděli, kdy a kde vznikl plzeňský originál

50. léta 20. století

1950

V 50. letech vznikly také originální plakáty Bohumila Konečného, zvaného Bimba

50. léta 20. století

1950

V 50. letech vznikly také originální plakáty Bohumila Konečného, zvaného Bimba

1955

1955

Zlatá éra československého plakátu v roce 1955 a originální pivo z Československa

1968

1968

Rok 1968 a holandský plakát, který vyzývá k sympatiím s Československem, samozřejmě ve spojení s plzeňským originálem

1970

1970

Barevný plakát počínající šedivé normalizace, ovšem plzeňské přežije každou dobu

1989

1989

Jediné skutečné pivo je to z Plzně, hlásá ve francouzštině „novomanželský“ plakát z roku 1989

1991

1991

Žízeň po svobodě a britská reakce na události v Československu z roku 1991

1996

1996

Zde už asi není moc co dodávat, takhle zblízka známe plzeň asi všichni, rok 1996

2003

2003

Královský nápoj všude a za všech časů, to vše s plzeňským erbem

2007

2007

Vizuály s „bohatstvím uvnitř“ už připomínají tradici spojenou s osobnostmi české historie

2009

2009

Péefko na míru, podle něhož by se mělo pít s mírou

2017

2017

Letošní kampaň odkazující na milníky naší historie

2017

2017

Letošní kampaň odkazující na milníky naší historie