Kdo jste přihlášeni k našemu newsletteru a zadali jste úplné údaje, můžete se už tento týden těšit na čtvrté číslo tištěného čtvrtletníku Médiáře. Přináší to nejlepší z našeho webu za uplynulý čtvrtrok, ale třeba také původní report z akce Snapujem! Podívejte se na obsah a na titulní stranu.

Jameson míří na festivaly s M-oceanem

Aktivační agentura M-ocean vyhrála tendr na podporu irské whiskey.

Výběrové řízení na sérii eventů spojených s letními festivaly pro značku whiskey Jameson vyhrála aktivační agentura M-ocean. Do tendru byly pozvány dvě agentury.

Koncept, s nímž M-ocean zvítězila, se jmenuje Jameson Barrel. Agentura při něm bude pracovat s návštěvnickým prostorem ve tvaru evokujícím sudy, v nichž Jameson zraje. Prostor se má zaměřit na zážitek a osobní zkušenost se značkou. Jameson Barrel se objeví na festivalech Jamrock, Vysočina Fest a Sázava Fest. Na festivalu Mariánské léto hodlá mít Jameson svůj bar.

„Na letních akcích chceme také představit nový produkt Jameson Caskmates a podpořit míchaný drink Jameson Ginger,“ tvrdí Petr Polák, marketingový manažer výrobce alkoholických nápojů Jan Becher Pernod Ricard, do jehož portfolia Jameson patří, mimo jiné spolu s Becherovkou, pro kterou M-ocean už pracuje od roku 2004. Zajišťuje pro ni například program pro ambasadory Becherovka Bohemia Bar Club.