Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Jan Becher: Becherovka Lemondstar

Největší seriál promo akcí v tříleté historii Becherovky Lemond

Plakát ze série akcí Lemondstar

Plakát ze série akcí Lemondstar

Největší seriál promo akcí ve své tříleté historii chystá v barech a klubech na květen a červen značka Becherovka Lemond. Vybraná místa rozsvítí netradiční zábavou pro mladé. Akce bude úzce spojena s webem a Facebookem.

Na webových stránkách si fanoušci likéru zvolí Lemondstar, největší hvězdu seriálu. Kampaň v regionálních mutacích poběží v rádiích sítě Fajn. Znělku akce složil Jan Kleník (ex. Ohm Square, Sklenik).

„Promo akce na patnácti místech po celé ČR je z hlediska náročnosti produkce největší v historii Lemondu. Cílí na mladé lidi, kteří se chtějí bavit a sdílet svou radost s přáteli,“ řekl manažer značky Becherovka Lemond Marek Grabovský.

Lemond rozsvítí párty skvělou zábavou pro mladé lidi od 20 let. O zábavu se postará promo tým, který má nachystán i speciální „Lemond shotboard“. Sedm lidí najednou si užije rituál, při kterém si vychutnají panáka Lemondu najednou a v těsné blízkosti u sebe.

Důležitým prvkem akcí bude jejich úzké propojení s internetem. Jedním z pilířů komunikace bude Facebook, jehož prostřednictvím si lidé budou posílat virtuální svítící panáky a zvát se tak navzájem na akce. Na webových stránkách www.lemond.cz budou umístěny fotky ze všech akcí a lidé si zvolí svou Lemondstar, tedy největší hvězdu seriálu. Dalším prvkem internetové kampaně bude direct mailing a bannery na vybraných webech pro mladé.

Akce bude podpořena kampaní v rádiích sítě Fajn, a to vždy týden před akcí v regionu, kde se bude akce konat. Značka využije i netradiční OOH plochy v místě konání a silná bude visibilita značky přímo v klubech.

Becherovka Lemond byla uvedena na trh po 201 letech od vzniku Becherovky Original a je teprve druhým likérem v historii, který nese název Becherovka. Řadí se do kategorie hořko-bylinných či ovocných likérů a je 100% přírodním produktem. Obsahuje 20 % alkoholu. Stejně jako Becherovka Original se i Becherovka Lemond vyrábí na jediném místě, a to v Karlových Varech, a také její receptura je tajná.