Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Jandl, Booster Prague: Mléčný festival Kravál (Objav mlieko)

Česká agentura Booster pro slovenskou Jandl

Česká agentura v oboru sociálních médií Booster Prague vytvořila na Slovensku projekt pro komunikační agenturu Jandl. Výraznou přítomnost v sociální síti Facebook poskytla mléčnému festivalu Kravál, organizovanému v rámci Propagačného a informačného programu na podporu spotreby mlieka a mliečnych výrobkov na Slovensku Objav mlieko.

Kampaň financovaná za pomoci Evropské unie, Ministerstva poľnohospodárstva Slovenské republiky a Mliečneho fondu komunikovala festival, konaný současně ve třech slovenských městech. Přilákat se povedlo více než 2 tisíce mladých lidí. Vzhledem k výjimečnosti a nezvyklému pojetí – podávalo se výhradně mléko – znamenala tato zakázka opravdovou výzvu. Během jediného týdne získal česko-slovenský tým agentury Booster Prague více než 15 000 fanoušků prostřednictvím stránky http://www.facebook.com/ObjavMlieko.

Nepředpokládanou komplikací a šokem byla nutnost čelit útokům českých a slovenských veganů, kteří narušovali komunikaci na Facebooku řadou nepříjemných videí a odkazů na kritické stránky o mléku a chovu zvířat. Všechny negativní příspěvky se povedlo neutralizovat copywritingem a prací s každým jednotlivým uživatelem, bez smazání jediného příspěvku. Stránka se stala okamžitě 12. největší na slovenském Facebooku.

Ukázka jednoho ze škodlivých příspěvků, které “hateři” umístili na stránku Objav mlieko: děsivé video odpůrců pěstování krav Industrial Slaughter:

Od 28. 5. stránku Objav mlieko spravuje agentura Jandl.