Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Janis Sidovský si ve vedení TV Barrandov přibral funkci ředitele programu

Program digitální televize Barrandov vede od začátku ledna místopředseda představenstva a dosavadní ředitel vlastní tvorby a marketingové komunikace Janis Sidovský. Dosud program stanice vedla programová rada ve složení Janka Vozárová, Jana Porybná, Jaroslava Vokurková, Janis Sidovský a Jolana Dvořáková.

Janis Sidovský. Foto: TV Barrandov

Janis Sidovský. Foto: TV Barrandov

„Jde o logické vyústění úspěchů, kterých pan Sidovský se svým týmem dosáhl po roce řízení vlastní tvorby,“ uvedla generální ředitelka Janka Vozárová s tím, že v kompetenci Janise Sidovského nadále zůstává i marketingová komunikace TV Barrandov.

Čtyřiatřicetiletý Janis Sidovský působí v Barrandově od prosince 2007. V lednu 2008 se stal mluvčím stanice, od března 2008 působil jako ředitel marketingu a PR, v červnu 2008 byl zvolen místopředsedou představenstva akciové společnost Barrandov Televizní Studio a v říjnu 2010 převzal vedení vlastní tvorby stanice.

Je autorem několika úspěšných televizních projektů (show To byl náš hit, cyklus společenských dokumentů Tajemství, koncert Královen popu – Světla ramp: Pocta Barrandovu), které se stabilně umisťují mezi desítkou nejsledovanějších pořadů stanice. Sidovský vrátil na obrazovku soutěž Videostop.

V letech 1993 až 2007 působil jako manažer hvězd a promotér. Vedl marketing prvního nastudování muzikálu Dracula, podílel se na charitativních akcích Nadace Dagmar a Václava Havlových Vize 97 a Nadačního fondu Kapka naděje. Je držitelem 3 platinových desek.