Státní zařízení Janské Lázně, specializující se na léčbu pohybového aparátu, neurologických a respiračních onemocnění, se od ledna prezentuje novým logem a také novým claimem Zpět do života. Logo vytvořilo studio Michaela Ehrlicha, claim vznikl inhouse. „Modrým odstínem reflektujeme vodní element a horský charakter našich lázní, červená akcentuje lidský rozměr a energii jako symbol proměny,“ uvedl generální ředitel lázní Rudolf Bubla.
Nová značka, jež symbolizuje postavu uzdraveného pacienta, vitalitu a termální prameny, má tři varianty. Zastřešující patří celým lázním s léčebnou dospělých.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Dva ze tří kandidátů nepřišli