Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Jelínek v čele Media Clubu končí

Prodejce internetové reklamy stál v čele nákupu všech mediatypů půl roku.

Petr Jelínek při prezentaci obchodní politiky v říjnu 2014

Petr Jelínek při prezentaci obchodní politiky v říjnu 2014

Nákupní sdružení televize Prima Media Club bude mít nového ředitele. Z jeho čela odejde Petr Jelínek, jeho nástupce zatím Prima, majitel Media Clubu, nesdělila. Jelínek vedl Media Club půl roku, od září 2014, teď ho Prima odsune na pozici, kterou pojmenovala Head of New Media Sale. Prodeji internetové reklamy se Jelínek věnoval v Primě i jinde (Sanoma, Nova) dřív, loni v Media Clubu dostal na starosti prodej reklamy i v televizi a dalších mediatypech. Prima do svého sdružení zároveň přilákala média vydavatelství Mafra, české jedničky Seznamu i rozhlasové skupiny Radio United.