Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění Simar a Syndikát novinářů ČR dnes v presscentru na Senovážném náměstí 23 pořádá od 10 do 13 hodin odborný seminář, jak číst a správně interpretovat předvolební výzkumy. Vystupují Daniel Prokop (Median), Václav Hřích (AKO), Jan Tuček (STEM/Mark), Bronislav Kvasnička (TNS Aisa), moderuje a glosuje Jindřich Šídlo.

Jež a AdHackers přivezou Cannes do Prahy

To nejlepší z festivalu reklamy ve francouzském Cannes se v listopadu ukáže v Praze. Creativity Booster Day budou následovat dva dny workshopů BriefFest.

Jan Řehák a René Jež

Jan Řehák a René Jež

Firma Lionhearted Reného Ježe a agentura AdHackers, spoluvlastněná z větší části Janem Řehákem, uspořádají ve dnech 9. až 11. listopadu společnou akci Cannes in Prague, kde chtějí prezentovat „to nejlepší z letošního ročníku kreativního festivalu Cannes Lions“. Akci zahájí v Praze ve středu 9. listopadu takzvaný Creativity Booster Day, na němž se představí šest porotců z letošního ročníku festivalu. Po něm budou 10. a 11. listopadu následovat dva dny kreativních workshopů BriefFest. 

Šest porotců bude prezentovat své zkušenosti a trendy v komunikaci značek a ukáže nejzajímavější kampaně z kategorií Cyber, Mobile, Direct, PR, Promo & Activation a Radio. „Kouzlo dobré kreativity spočívá v tom, že přináší prokazatelně lepší obchodní výsledky. To je hlavní důvod, proč tuto akci děláme. Chceme, aby čeští zadavatelé reklamy byli úspěšnější a aby se v Česku rodily kampaně, které se pak budou používat pro inspiraci ostatních,“ vysvětluje Jež. „Když v jednom dni uvidíte víc než šedesát příkladů nejzajímavějších kampaní z celého světa a budete diskutovat o tom, co doopravdy znamená skvělá komunikace, tak vás to nabije tak, že dokážete dělat líp cokoli, co děláte. Vezměte svůj tým, klienta, agenturu a zažijte to společně,“ přesvědčuje. Konference doplní projekce vítězných filmových reklam a výstava nejúspěšnějších tiskových inzerátů.

Na Creativity Booster Day navazuje kreativní workshop BriefFest. Ten slibuje kreativcům a klientům možnost osvojit si metody tvorby komunikačních konceptů pod vedením Yonathana Dominitze ze společnosti The Mindscapes, školitele a tvůrce tréninkového programu určeného pro rozvoj kreativity. S Dominitzem v Česku dlouhodobě spolupracuje Řehákova agentura AdHackers. „Ti klienti, kteří přijdou s reálným zadáním pro vlastní značky, budou tvořit komunikační koncepty v uzavřených týmech. Odnesou si použitelné návrhy konceptů,“ slibuje Řehák.